علوم انسانی » مدیریت
تعداد مشاهده:
12302
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل:624
کیلوبایت
دانلود
مقاله ترجمه شده 2015: درک تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک : رویکرد تفکیک اولویت
مقاله ترجمه شده 2015: درک تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک : رویکرد تفکیک اولویت
دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
جزئیات و دریافت
توضیحات:مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان درک تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک: رویکرد تفکیک اولویت، در قالب قایل word و در حجم 29 صفحه، همراه با مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2015.عنوان مقاله زبان اصلی:Understanding the impact of brand colour on brand image: A preference disaggregation approachسال انتشار : 2015منبع:PatternRecognitionLetters67 (2015) 11–18ترجمه چکیده:نقشی که رنگ در درک یک مارک تجاری توسط مشتری بازی میکند چیست؟ چگونه میتوان نقش شناختی راکه رنگ در تعیین درک یک مارک تجاری بازی میکند مورد جستجو و تحلیل قرار داد؟ برای پاسخ به این سوالات ما روش تفکیک اولویت را بر اساس ” کمک تصمیم گیری چند معیاری” پیشنهاد میکنیم. ما مدل تجمع معیارها را مشخص میکنیم که زیربنای اولویت جهانی یک مارک با توجه به مشخصه ی تصویر هر مارک است. این رو ش پیشنهادی برداشتی است از الگوریتم مشهور UTASTAR ، اما برخلاف فرمول اصلی، اولویت هایی را با استفاده از تابع های ارزش غیر یکنواخت ارائه می دهد. این روش بر پایگاه داده مارک هایی به کار رفته است که بر اساس مشخصه های تصویری هر مارک رتبه بندی شده اند. برای هر مشخصه ی تصویر ی مارک، تابع های ارزش نهایی ناهمگن از هر جزء رنگ مارک به صورت مجزا بدست آمده است. این تابع ها حاوی تقارن میان هر جزء رنگ و هر مشخصه ی تصویر مارک، به یک شیوه ی قابل درک است.فهرست مطالب:چکیدهمقدمهمختصات رنگ و فضاهای رنگروش های تفکیک اولویتروشUTASTAR الگوریتم های شبه UTA ی غیر یکنواختروش پیشنهادیتعریف نقطه ویژگیراه حل اولیهمعادلاتبخش تکرار شوندهمثالی تشریحی برای مقایسه با UTA-NMرنگ مارک و تصویر مارکشرح آزمایش و داده هانتایج عملینتیجه و کار آینده
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت
تعداد مشاهده:
12302
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل:624
کیلوبایت
قیمت:
21,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.
محتوای فایل دانلودی:
فایل word و قابل ویرایش متن ترجمه همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی
برچسب ها:
مقاله ترجمهدانلود ترجمهرنگ مارکتصویر مارکروش UTASTAR مقاله ترجمه شدهمقاله انگلیسیمقاله 2015مقاله مدیریتمارک تجاریرویکرد تفکیک اولویتمدل تجمع معیارها شبه UTA ی غیر یکنواخترنگ مارک و درک مشتری تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک
مقاله ترجمهدانلود ترجمهرنگ مارکتصویر مارکروش UTASTAR مقاله ترجمه شدهمقاله انگلیسیمقاله 2015مقاله مدیریتمارک تجاریرویکرد تفکیک اولویتمدل تجمع معیارها شبه UTA ی غیر یکنواخترنگ مارک و درک مشتری تاثیر رنگ مارک بر تصویر مارک