گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب روانشناسی و علوم تربیتی + علوم انسانی

علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی تعداد مشاهده: 7741 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 17 حجم فایل:437 کیلوبایت

دانلود

گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت توضیحات:دانلود گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب،در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن گزارش تخصصی:چکیدهیکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است. اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده، به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا میکند. اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و تواناییهای معلمین قرار میگیرد. بسیاری از معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری میکنند و خود را تنها فرمانده کلاس میدانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر میدانند و برای بروز خلاقیت آموزش میدهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسانترکردن یاد گیری کمک میگیرند امروزه به روشهای فعال تدریس که دستاوردهای مفیدی در یادگیری می باشند تاکید بیشتری میشود وکسی که در موقعیت تعلیم وآموزش قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه کند. بیش از این که گفتارهای اودر مخاطب تاثیرداشته باشد، رفتارومنش او موثر است. درسیره پیامبر(ص) به چه عاملی مردم جذب می شدند؟در قرآن آمده است:”اگر تو تندخوبودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند” معلم بایدجذاب باشدکه یکی از عوامل جذابیت نرم خویی است یکی ازنکاتی که معلمان باید توجه کنند ویژگی های شخصیتی است.انضباط ونظم عمومی باعث علاقه دانش اموزان به درس می شود. توجه به ویژگی های شخصیتی دانش اموزخیلی مهم است که باید به ان پی برد.ارتباط دادن مسایل آموزشی به زندگی دانش اموز ازنکات قابل توجه درمسیر معلمی است این اموزش باید طوری صورت گیرد که اومتوجه شوداین تعالیم درزندگی اوبه کار می اید این باعث علاقه او به درس خواهد شد. اینجانب در سال تحصیلی …………….. به عنوان دبیر کار و فناوری در مدرسه …………………. مشغول به تدریس بودم .بعد از مشاهده بی علاقگی دانش آموزان برای یادگیری این درس تصمیم گرفتم آنها را به درس کار و فناوری علاقمند و یادگیری آن را در آنها تقویت نمایم .مقدمه و بیان مسالهاستفاده از وسایل کمک اموزشی :.وسایل سمعی وبصری و رسانه های اموزشی وبلاخص استفاده از وسایل کارگاهی دراموزش درس کار و فناوری می تواندبه ایجادشرایط یادگیری مطلوب درکلاس کمک کند.یادگیری که دران دانش اموزنقش فعال را به عهده داشته باشدواز حواس مختلف خود استفاده کندومعلم به عنوان راهنمای اوباشد این امکان را فراهم می کندکه دانش اموزفرصت کافی برای تفکروجستجودراختیارداشته باشددر چنین یادگیری دانش اموزاز طریق تجربه وعمل وبااستفاده از حواس مختلف خودمی تواندموضوع یادگیری را بهتر وصحیح تر درک نمایدو معلومات خودراافزایش دهد،همچنین دانش اموز شخصا در یادگیری فعال است وموفقیت هرمرحله از یادگیری میتواندمبنای خودتشویق واعتمادبه نفس او گردد.معلم نبایدتدریس کندبلکه بایدکودک راتشویق کندتاباکارکردن با اشیا به یادگیری برسد گنیز برگ (1969) بنابراین اگر دبیران محترم کار و فناوری وفن بتواننددراین درس از وسایل کارگاهی استفاده بیشتری نمایندوبرتاثیرگذاری فراوانی که دراستفاده از وسایل کارگاهی در اموزش درس کار و فناوری وفن داردبیشترپی ببرند درنتیجه در نحوه یادگرفتن تغییراتی زیر بنایی صورت می گیردو . . .فهرست مطالب:چکیده نکات کلیدی مقدمه و بیان مساله توصیف وضعیت موجود چگونگی انتخاب مسئله اهداف پژوهش هدف اصلی پرسش های پژوهش مقایسه با شاخص گرد آوری اطلاعات مصاحبه با خود دانش آموز نظر همکاران ضرورت و اهمیت آموزش کار و فناوری در مدارس کم رنگ شدن نقش وسایل کمک آموزشی در تدریس و یادگیری پیشینه تحقیق تجزیه وتحلیل اطلاعات چگونگی اجرای راه حل ارزیابی راه کارهای فوق ارزیابی ودرنهایت راهبردهای زیر برای حل مشکل انتخاب شد: نقاط قوت اجرای طرح نقاط ضعف پیشنهادات و نتیجه گیری منابع دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی تعداد مشاهده: 7741 مشاهده فرمت فایل دانلودی:.zip فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 17 حجم فایل:437 کیلوبایت  قیمت: 26,000 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل محتوای فایل دانلودی: در قالب doc و در 17 صفحه، قابل ویرایش. برچسب ها: دانش آموزکار و فناوریتقویت یادگیری یادگیری درس کار و فناوریاقدام پژوهشی یادگیری درس کار و فناوری

دانش آموزکار و فناوریتقویت یادگیری یادگیری درس کار و فناوریاقدام پژوهشی یادگیری درس کار و فناوری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در gift
  • معرفی کسب کار خانگی موسسه تبلیغاتی خدماتی و آموزشی + کارآفرینی
  • کسب کار خانگی موسسه تبلیغاتیکار در منزل موسسه تبلیغاتی کار در منزل دانلود طرح کسب کار خانگی کار خانگی پیرامون موسسه تبلیغاتی آموزش موسسه تبلیغاتی در منزل کار آسان در منزل درآمد کار خانگی موسسه تبلیغاتی آموزش کار در خانه
  • نمونه قالب پاورپوینت حرفه ای برق گوناگون + عمومی
  • قالب پاورپوینت برقتم پاورپوینت برققالب پاورپوینت حرفه ای برقتم پاورپوینت حرفه ای برققالب پاورپوینت آماده برقتم پاورپوینت آماده برق
  • سوالات آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم تربیتی 2 سال 89 کنکور + عمومی
  • سوالات کنکورکنکور ارشدسوالات آزمون کارشناسی ارشدمجموعه علوم تربیتیکارشناسی ارشدسئوالات کارشناسی ارشدعلوم تربیتیدفترچه سئوال1389دانلود رایگان نمونه سئوالمنابع آزمون کارشناسی ارشدکنکوردفترچه سئوالات کارشناسی ارشد 89
  • پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی موزه معماری + فنی و مهندسی
  • ضوابط و استاندارد طراحی موزهاستاندار موزهتاریخچه موزه در ایرانتاریخچه موزه در جهانضوابط موزه
  • پاورپوینت (اسلاید) آشنایی با حریم شبکه های برق برق و الکترونیک + کارآفرینی
  • حریم خطوطپاورپوینت حریمحریم خطوط انتقالحریم خطوط توزیعحریم خطوط هوایی انتقال توزیع نیروی برق برق حریم جدید خطوط هوایی حریم جدید خطوط انتقال برق حریم جدید شبکه های توزیع برق حریم سیم های برق حریم زمینی خطوط برق حریم هوایی خطوط
  • پاورپوینت (اسلاید) حافظه روانشناسی و علوم تربیتی + علوم انسانی
  • حافظهانواع حافظهحافظه کوتاه مدت حافظه بلند مدتدرباره حافظه پاورپوینت حافظه دانلود پاورپوینتتحقیق حافظه دانلود پروژهفرافایلخرید فایلفروش فایلبازاریابی فایلکسب درآمد در منزلهمکاری در فروش فایل

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *